top of page

Četras  programmas vienā abonementā

IMG_5232.jpg

Vesela mugura

70-80% pieaugušo dzīves laikā ir piedzīvojuši muguras sāpes. Pareizi veiktas un regulāras fiziskās aktivitātes un fizioterapijas metodes ir viens no efektīvākajiem profilakses un ārstēšanas līdzekļiem!


Nodarbības fizioterapeita vadībā, kas paredzēta muguras veselībai. Efektīvi vispārattīstoši vingrinājumi, apvienojot ar dažādām fizioterapijas metodēm un pareizu elpošanu:
- nostiprinās dziļo muskulatūru,
- attīstīs muskuļu korseti,
- mazinās saspringumu un asimetriju,
- trenēs ķermeņa apzināšanos,
- uzlabos stāju.


Nodarbībās tiek izmantoti dažādi palīgrīki (nūjas, dvielīši, bumbas, hanteles, ūdenspudeles). 

VESELA MUGURA

SĒDOŠS DARBS

Vai zināji, ka mazkustīga dzīvesveida radītās sekas ir viens no biežākajiem darba nespējas cēloņiem? Sēdošs darbs ir top iemesls muguras sāpēm, galvassāpēm, sliktai psihiskai veselībai un samazinātai miega kvalitātei.

 

Pavingrojot darba pauzītēs, Tu iegūsi:

- produktīvākas un ātrākas darba spējas,

- labāku un brīvāku pašsajūtu plecos, kaklā, mugurā,

- skaidrāku prātu un domas,

- vairāk enerģijas,

- stresa toleranci,

- labāku miegu.

 

Rekomendācijas: sāc pakāpeniski, vingro regulāri, ieklausies sajūtās. Ja nevari izpildīt visu - iepauzē. Lai gūtu efektu - vingro vairākas reizes dienā. Iesakām apvienot ar vingrinājumiem no sadaļas "Muguras veselībai". 

IMG_4418.jpg
SĒDOŠS DARBS
2Sedošs darbs
IMG_5331.jpg

SVARA KOREKCIJA

Pareizas intensitātes fiziskās aktivitātes palīdz uzturēt normālu ķermeņa svaru un novērst aptaukošanos, kas ir viens no galvenajiem riska faktoriem sirds un asinsvadu sistēmas slimībām un 2. tipa cukura diabētam. Pieaugot vecumam, mūsu vielmaiņa kļūst lēnāka, bet bieži vien ēšanas paradumi nemainās. Tātad – uzņemam vairāk nekā patērējam. Tas viss noved pie liekā svara un sliktas veselības. 

 

Ēšanas paradumu maiņa + regulāras fiziskās aktivitātes = skaists, veselīgs ķermenis un labs garastāvoklis.

 

Rekomendācijas: sāc pakāpeniski, vingro regulāri, ieklausies sajūtās. Ja nevari izpildīt visu - iepauzē. Lai gūtu efektu - vingro vismaz 2-3 reizes nedēļā un apvieno ar fiziskajām aktivitātēm svaigā gaisā (pastaigas, riteņbraukšana, nūjošana, skriešana, slēpošana - vismaz 35 min). Atceries par ūdens dzeršanu.

Svara korekcija

Grūtnieču vingrošana

Gaidot mazuli, palielinās slodze uz sievietes kustību balsta aparātu – gan uz locītavām, saitēm, gan uz mugurkaulu un muskuļiem. Tas rada diskomfortu un sāpes, kas ietekmē arī sievietes emocionālo noskaņojumu. Fizioterapija palīdzēs mazināt šīs sajūtas un ļaus izbaudīt šo skaisto dzīves posmu.

 

Grūtnieču vingrošana – pielietojot saudzējoši trenējošus un stiepjoši relaksējošus vingrinājumus, kas palīdzēs vieglāk sagaidīt un sagatavoties dzemdībām un liks spēcīgus pamatus arī pēcdzemdību periodam.

 

Šis ir laiks sev! Izbaudi to kvalitatīvi!

Untitled design.png
Grūtnieču vigrošana